کد خبر: ۹۲۷۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳

عکس| شش میلیون نفر به دنبال این دمپایی زشت!

دمپایی خاصی که قهرمان ۱۷ ساله چینی المپیک ۲۰۲۴ پاریس از آن استفاده کرده به یکی از محبوب‌ترین خریدهای روزهای اخیر این کشور تبدیل شده است.
عکس| شش میلیون نفر به دنبال این دمپایی زشت!
آفتاب‌‌نیوز :

کوان هونگچان یکی از ستاره‌های درخشان کاروان چین در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است که به واسطه نبوغ و درخششی که در رشته شیرجه دارد مورد توجه زیادی قرار گرفته است.

این ورزشکار ۱۷ سال موفق شد مدال طلای مسابقات المپیک ۲۰۲۴ را به دست آورد و حالا رسانه‌های چینی مدعی شده‌اند که دمپایی‌های خاص و ماهی شکلی که او در این مسابقات از آنها استفاده کرده است از محبوبیت بسیار زیادی در این کشور برخوردار شده‌اند و فروش‌شان به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده است.

گفته می‌شود که جستجو برای یافتن این دمپایی‌ها در کشور چین به حدی زیاد بوده که رتبه سوم بیشترین جستجو را در روزهای اخیر به خودش اختصاص داده و گفته می‌شود که حداقل شش میلیون و ۸۶۸ هزار نفر در پلتفرم خرید و فروش اینترنتی تائوبائو به دنبال این دمپایی بوده‌اند.

فروشگاهی که فروش این دمپایی‌ها را برعهده دارد اعلام کرده است: «ما بیش از این تنها چند جفت از این دمپایی در طول روز به فروش می‌رساندیم اما پس از اینکه کوان هونگچان آنها را به پا کرد، روزانه صدها جفت از این دمپایی به فروش می‌رود.» قیمت این دمپایی در چین بین ۱۰ تا ۵۰ یوان است.

این در حالی است که پیش از این کیف قورباغه‌ای شکلی که این ورزشکار جوان در مسابقات آسیایی هانگژو استفاده می‌کرد هم با استقبال زیادی روبرو شده بود.

عکس| شش میلیون نفر به دنبال این دمپایی زشت!

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین